Japon ve yabancı vatandaşlar, 25 Mayıs’ta ABD’nin Minnesota eyaletinde siyahi bir kişinin polis gözaltısındayken öldüğünden beri, Pazar günü kentte düzenlenen ilk büyük ırkçılık karşıtı mitingde 2 kilometre boyunca yürüdü.
Katılımcılar, küresel protestoların sloganlarından biri olan “Black Lives Matter (Siyahlar Ne Olursa Olsun Yaşar)” sloganını söylediler. Yürüyüşün sonunda şiddete ve ırk ayrımcılığına karşı olduklarını ifade etmek için diz çöktüler.
ABD’li bir kadın, birçok insanın dünyayı değiştirmek istediğini ve bu durumun kendisini mutlu ettiğini söyledi. Ancak, ayrımcılıktan kurtulmanın zor olduğunu da anlamaları gerektiğini ifade etti.
Japon bir adam, insanların ırkçılığı kendi meselesi gibi düşünmeleri gerektiğini belirtti.
Haberin orijinal halini buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.
1
Japonya’nın Dev Market Zincirlerinden “Yabancı Düşmanlığına Hayır” Mesajı
85275 kez okundu
2
TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, Japonya’da Türk Vatandaşları ile Buluştu
37903 kez okundu
3
Japonya’da Yabancı Bebek Sayısı Rekor Kırdı
32499 kez okundu
4
Yabancılara Karşı Daha Sert Kurallar Geliyor
22633 kez okundu
5
Pikachu, Akuma ve Ötesi: Japonya tuhaf isimlere ‘dur’ dedi
20134 kez okundu