Başbakan Suga, Pazartesi günü bütçe komitesi toplantısında konuştu. Hükümetin insanlara güvenli ve etkili aşıları mümkün olan en kısa sürede ulaştırmak için elinden geleni yapacağını söyledi.
Halihazırdaki takvime göre Mart ortasında ülke geneli 3,7 milyon sağlık çalışanının, Nisan ayının başında ise 65 yaş üstü kişilerin aşılanmasına başlanacak.
İktidardaki Liberal Demokrat Parti milletvekili Murai Hideki, insanlara mümkün olan en kısa sürede aşı yapılabilmesi için tıbbi tesislerin ve aşı merkezlerinin açılacağını söyledi.
1
Japonya’da Et Yiyen Bakteri Tehlikesi! En Çok Hangi Yaşlarda Ölümcül?
6646 kez okundu
2
Japonya’da Gıda Takviyesi Tüketen 500 Kişi Hastaneye Kaldırıldı
2847 kez okundu
3
Tokyo’da “Süper Acılı” Cips Yiyen 14 Öğrenci Hastanelik Oldu
1930 kez okundu
4
Japon bilim insanlarından Alzheimer için umut verici deney
839 kez okundu
5
Kellik tarih mi oluyor? Japon bilim insanlarından dikkat çeken çalışma
657 kez okundu